Recent Posts

12 apr. 2010

Längtar redan efter nästa helg!

En ny vecka är här igen, helgen har gått i en rasande takt. På det stora hela en härlig helg med vildarna. En liten snabbresumé följer;

Fredagen - var fullspäckad med att göra saker. Det fanns inte en lugn stund att ens sitta ned i 5 min. Vi hade middagsbjudning som avslutning på kvällen - vi bjöd på oxfilé och potatisgratäng m.m. När sedan fredagskvällen övergick till natt så stupade jag i säng - helt slut, men sov otroligt gott!

Lördagen - vaknade lite slitet trött efter gårdagen. Vildarna stack för att hjälpa till med en husrenovering. Vilket gav mig tomt hus till att städa. Det visade sig sedan bli en dag där livets lager blev alltför tydliga.


Skrapa av ett och se nästa komma och visa sitt fula tryne. Barnsligheter av sällan skådat slag fanns under ena lagret. Svartsjuka under ett annat. Det var inte långt ifrån att jag tackade och sa hej för mig. Men allt gick över från en sekund till en annan, som om det aldrig hänt - go figure...

Söndagen - en lugn dag utan några måsten. Några promenader i solen - en film. En umgås med familjen dag helt enkelt - Ljuvligt! :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar