Recent Posts

4 aug. 2010

Life is Good!

Nu har morgonen gått åt till att inte göra något vettigt alls, utan jag har mest bara gått och plockat och städat. Och pratat på tok för mycket i telefon. Vilket i sig kanske inte är helt ovettigt när jag tänker efter, men ändå. Det hela har känts föga kreativt.

Så nu behöver kreativiteten få sitt utlopp - annars blir jag knäpp! Nja, knäpp var väl lite överdrivet - grinig och surig skulle nog min omgivning kalla det. :)
Finns en hel del på listan av projekt som behöver betas av, alldeles för mycket. Men i dag struntar jag fullständigt i det faktumet. I dag är kreativiteten fri, utan begränsningar - tomma dukar - massor med olja.

It´s on days like these that I can´t help but think - Life is GOOD!

(Detta till trots att min älskade Vaio gav sin sista suck för en stund sedan.)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar