Recent Posts

27 aug. 2010

Späckad fredag!

Har haft fullt upp hela dagen. Började morgonen hos J, som gulligt nog hoppade in på sin lediga dag för att klippa mitt risiga hår.
Sedan skynda till ett möte, som var otroligt konstuktivt och givande. Vore skönt om det fortsatte så, men det återstår att se. Men det är en bra början i alla fall och mer än så vet i sjutton om jag kan begära.
Resten av dagen mest bestått i att boka diverse nya möten och diverse logistik. Jag tror det kan bli riktigt bra. :)

Lyckades även på vägen hem släpa med mig 10kg kattsand. Det var halva priset på "Ever Clean" så då är det lika bra att passa på - det går ju liksom åt förr eller senare.

Nu kommer resten av dagen att ägnas åt packning, packning och åter packning. Tonåringen åker på klassresa i morgon - själv så passar jag på och åker till Ola i några dagar. En sovmorgon hade varit skönt i morgon, men eftersom tonåringen skall vara på stationen redan klockan 7 så är det bara att glömma. Men å andra sidan så kommer jag att vara i Stockholm redan runt lunch ... ja om jag kommer i väg vid 7 det vill säga.

Åh, till kvällningen i morgon väntar kräftskiva. Sweet! :) Den som väntar på något gott ...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar