Recent Posts

9 juni 2011

Carlstad Comic Con 2011

Shit pommes frites - vad jag har varit dålig på att blogga. Det har helt enkelt inte funnits någon tid över att sätta sig och skriva en stund. Men nu så ...
När jag lämnade er sist var jag ju på väg till Karlstad med Ola. Helgen på CCC blev hur rolig som helst. En riktig toppenhelg!


Här kommer lite bilder från äventyret ...

Framme på CCC. Bordet är fixat, till vänster ser ni 1000 Ögon gänget som är i full färd att iordningställa sina bord.



Det blev lite shopping också - Miyazaki! Ola fick tag på ovanstående bok, själv la jag vantarna på boken om Totoro. Bäst av allt var nog ändå den übersöta lilla Totoro figuren jag fick tag på.






Vissa hittade sin drömkvinna!!! ;)





En Stormtrooper dök upp för att visa sin uppskattning av "I dödsskuggans dal". Ola däremot verkade lite mer förskräckt. Eller delades månne lömska planer inför nästa äventyr!?



Jar Jar Binks fick inte vara fri några längre stunder. Och nej, det blev inga bilder på Chewbacca - han var liksom lite för stor och läskig för att man skulle våga närma sig (ja, enligt Ola i alla fall).




Fooooood! Kan man inte smita i väg och äta ... ja då får maten komma dit. Mums!


Som sagt, vi hade en superrolig helg. Toppenbra organiserat för att vara en förstaårsmässa. Vi ser redan fram emot nästa års CCC. Tack alla!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar