Recent Posts

9 juni 2011

Mysvecka för två

Väl hemma igen så fick vi några dagars ledighet i samband med långhelgen som följde. Så härligt att bara få vara ...








... Ena dagen gav vi oss ut till vackra Biskops Arnö. Underbar skogspark med härliga klätterträd. Om jag klättrade? Jodå, Ola lurade upp mig en liten bit. Dock är jag lite rädd om livhanken min, så jag klättrade inte lika högt som min älskade Herr Skogäng gjorde.




... Börjar känna mig allt mer hemma på min plats i ateljén.




... Naturligtvis så blev det även några fikastunder i den vackra solen. Jag har sagt det förut men jag säger det igen ... Favoritfiken är utan tvekan Café Tant Gredelin. Hamncafét är också ett café jag trivs på, men de har sällan något som jag kan äta. Så det blir ju genast lite tråkigare då.




... Matkoma efter en helmysig grillkväll i ateljén. Grillat är gott!!!

Sommaren är ju här och i sin tur betyder det ju både sol och värme och sist men inte minst GRILLAT! Det har blivit en hel del mysig kvällar i ateljén, och fler lär det bli!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar