Recent Posts

16 juli 2009

Fullt upp från morgon till kväll

En helt underbar dag. Huden hettar lite, sådär som det gör efter en dag i solen. Gick en långpromenad med M. Så skönt att få prata av sig. Sedan hem för att hämta badkläder och iväg till stranden för årets första dopp. Svinkallt i vattnet. Men väl när man kom i var det så svalkande skönt. Hade glömt bort hur skönt det är att simma i havet.

Hoppas jag hinner med ett dopp imorgon innan jag flyr fältet. Min lägenhet invaderas nämnligen utav släktingar ikväll. Så det är bäst jag drar norrut. ;)

Dags nu att städa av lite innan de kommer. Sedan får det nog bli lite matbrödsbak. Känner jag mig själv rätt lär jag nog inte komma iväg så tidigt som jag önskar imorgon. Vi får se.

Längtar efter ett pass yoga. Få varva ner en stund. Hmm...kanske efter brödbaket...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar