Recent Posts

23 juli 2009

Sliskiga försäljare

Vi var igår inne i en skinnaffär med rätt sliskiga försäljare. Försäljaren hittade en jacka han tyckte jag skulle ha. Inte något jag ville ha. Men jag skyllde på att jag skulle återkomma...why? Kunde ju lika gärna sagt. Jag är inte intresserad.
Anyhows... Han blev gring och började prata om att jackan inte kommer finnas kvar imorgon. Så jag fick skylla mig själv. Haha...

Sedan säger han... "Ja när norrlänningarna kommer köper de 200 jackor på en gång!" "Så då finns inga jackor kvar.""Ingen idé du kommer tillbaks"

Inte den smartaste försäljaren kanske. Jag hoppas verkligen inte turisterna går på skitsnacket. Fast det vore rätt kul att se norrlänningar bära ut 200 jackor var...

Varför just 200? Varför inte 300? ;)

2 kommentarer:

richard sa...

Vart var den skinnaffären!? hehe

Anna sa...

Hmm, om jag inte minns fel så låg den i Gamla Stan. Fast det är nog ingen idé att du går dit - finns nog inga jackor kvar. ;)

Skicka en kommentar