Recent Posts

3 juli 2009

Turister på Ölandsbron

Kan återigen konstatera. Jag förstår inte att det ska vara så svårt för turister att köra på Ölandsbron. Igår var det återigen en idiot som tog två filer för att han var rädd för räcket. Jag lovar...pröva så märker ni, räcket bits inte! ;)

Anyhows...Det blev en superhärlig dag i solen igår. Fick en hel del shopping gjord med S. Hittade ett par kjolar. Så nu äntligen kan jag ha kjolar på mig som inte är för stora. Nice! Lite svårt att smälta bara att jag är nere på stl 36. Men nu slipper jag gå och hålla i dem. ;)
Att vi sedan fick vända när vi nästan var hemma, för att vi glömde köpa det vi skulle ha till N är petitesser.
Sedan en massa prat och skratt i solen med S och N, som avslutades med grillning.

Skulle egentligen träffat J och K på kvällen, men min ork tog slut. Maybe next week?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar