Recent Posts

15 nov. 2009

Regnig mysig dag

En regnruskig dag till sin ända. Förmiddagen blev lugn, med lite småplockande i röran.

Efter lunch mötte jag upp O som var ute på stadsvandring med serietema. Vilket visade sig vara lättare sagt än gjort. Att hitta en grupp som är i rörelse var en upplevelse i sig. Men så är jag rätt lättroad också. Det gick ju nästan bra i alla fall. ;)
Vandringen var trevlig - men väldigt lång. Det lär nog kännas i kroppen i morgon.

Åhhh - höll nästan på att glömma. Efter promenaden gick O och jag till Bagdad enkom för deras chokladbollar. Om jag inte visste bättre skulle jag tro att det var någon som försökte göda mig - för direkt efter det, så var det dags för fika nr 2 i hemmet! ;)

En mysig dag helt enkelt, med mitt favoritsällskap - mera sånt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar