Recent Posts

11 dec. 2009

Äntligen fredag

Ännu en natt med alldeles för lite sömn. Så trött på morgonen att jag försov mig, hade tydligen klivit upp och stängt av väckarklockan och gått och lagt mig igen. Inte så vidare smart när man har en tid att passa. Det är sådana gånger man är glad att O finns där med sina God Morgon samtal. Samtalet blev tyvärr lite kort från min sida. " Oj! Har möte! Måste duscha! Ringer straxt!" :)

Mötet gick i alla fall bra, tröttsamt med bra. Är så in i gudens trött på möten just nu. Men efter idag blir det lugnt ett tag. Ska bli skönt att få hämta andan och hinna ikapp lite grann.

Ska iväg med tonåringen för vaccination om en stund. Han vill inte alls, så det kan nog bli kul eller... NOT! Vi får väl se hur det går.

Senare i kväll åker tonåringen iväg igen. Så då blir det återigen lugnt och tyst. Alldeles för tyst... Hade hoppats och sett fram emot sällskap i helgen, men annat kom i vägen. Tråkigt men sånt är livet.

Tur att jag har lite färgläggning att hjälpa O med. Sysslolös är jag i alla fall inte!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar