Recent Posts

14 dec. 2009

Lucia - 13 dec

Vaknade av att O ringde. Mysigt! Mindre mysigt dock att vakna med feber och ont i halsen.

Lucia ja, ja det var inte riktigt såhär jag hade tänkt mig Lucia i år. Men som vi alla vet så blir saker sällan som man tänkt. Inte för att världen går under för det.

Men rådande omständigheter ser till att julstämningen är lite svår att finna just nu. Ingenting vill riktigt flyta på som det ska. Att säga - att det inte är tufft just nu vore en ren skär lögn. Jag gör helt enkelt det bästa jag kan just nu. Mer kan jag ändå inte begära av mig själv. Tankar som snurrar mest hela tiden.

Så underbart skönt då att få begrava sig i färger varje ledig stund som går. Typ hela helgen med andra ord. Ola och färg, från morgon till kväll - en superhärlig helg med andra ord. Mindre superhärlig lär nog våra mobilräkningar bli. Men men, är man kär så är man. ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar