Recent Posts

31 dec. 2010

MMXI - Nu börjar vi om

När jag nu ser tillbaka på året som gått, så inser jag att det har varit ett enormt omvälvande år. På vissa plan är det ett av de jobbigaste år jag någonsin har varit med om. Samtidigt har jag stundtals varit lyckligare än jag någonsin varit. Men det är ju så livet är, utan dalar finns ju inga toppar, och vem har påstått att livet skulle vara enkelt.

Skulle jag vilja ha vissa saker ogjorda? På det svarar jag - Absolut inte!
Varför inte? - Jo, för jag tror att motgångar är det som utvecklar en människa. Och vem sjutton vill vara utan utveckling? - Inte jag i alla fall. Nej, som sagt även om det gångna året nog så väl har tagit ut sin rätt, så har det samtidigt varit ett fantastiskt år!
Jag själv ser nu fram emot ett nytt år - och med det ett nytt fantastiskt äventyr!


Önskar Er Alla Ett Riktigt Gott Nytt År !


0 kommentarer:

Skicka en kommentar