Recent Posts

14 dec. 2010

Yey!

I dag kom de äntligen - julklapparna till mig själv! Det har varit efterlängtade böcker ...

David Petersens - "Mouse Guard Winter 1152" och Joann Sfars adaption av "The Little Prince" .
Är barnsligt förtjust i Joanns "Little Vampire", så det ska bli ett rent nöje att få läsa hans version av "Den lille prinsen" som varit en av mina favoriter i genren barnböcker sedan jag var liten.

Önskar så att jag hade tid nu att bara krypa upp i soffan och läsa, men just nu finns det viktigare saker som väntar. Men det är ju det som är fördelen med böcker - de står ju alltid där på sin plats i bokhyllan och bara väntar på att få läsas.
Har jag tur så finns det en stund över även för sådant i kväll, vi får se.

2 kommentarer:

Ola sa...

jag älskar dej din lilla serienörd! :) hi hi

Anna sa...

Å jag dig! Fast jag inte är en serienörd. :)

Skicka en kommentar