Recent Posts

5 maj 2011

Inte lätt att vara blond #jaghartappaträkningen

En sak jag verkligen avskyr med mig själv - eller som jag har kommit att avsky är nog mer korrekt.
Det är att jag alltid tror på vad andra säger. Jag vill tro på andra, jag tror gott om alla. Jag är lite blåögd och naiv typ. Ja, i alla fall tills jag blivit överbevisad.

Som nu till exempel ... De senaste dagarna har det visat sig att jag gått på samma nit igen.
För att toppa det redan så otroligt korkade i situationen. Så handlar det dessutom om en person där jag ett flertal gånger om, gått på samma nit med. Go figure!

Förutom att jag känner mig otroligt sårad av det hela, så känner jag mig djävligt urbota korkad.
Jag bara undrar ...
NÄR i hela världen ska jag lära mig att vissa människor inte står för vad det säger, utan helt enkelt bara snackar bullshit?!

NU - is a good time to start!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar