Recent Posts

5 maj 2011

Walking Zombie

Helt slut i dag. Tonåringen lika så. Trots att han går och lägger sig tidigt, till skillnad från vissa andra så var det nästan helt omöjligt att få upp honom i morse. Han såg mer ut som en zombie än människa. Fast en ovanligt söt en. Efter att ha petat i sig lite frukost kom han trots allt i väg till jobbet - kors i taket.

Själv ägnar jag dagen åt städningen, tvättning och packning. Det finns helt klart roligare saker att göra en torsdag ... Men som sagt - Livet är inte roligt jämt!




"Vad ska jag skriva för att du ska bli berörd. Och hur högt ska jag skrika varje gång jag vill bli hörd. Du vill att jag ska falla, för något som du har gjort till ditt. Men ska jag falla - ja, då ska det finnas tid att falla fritt..."

0 kommentarer:

Skicka en kommentar