Recent Posts

13 feb. 2010

Ännu ett år äldre!

Min födelsedag i år blev supermysig. Kvällen innan åkte vi till Stockholm, och firade min födelsedag med familjen. Kvällen spenderades framför melodifestivalen. Inte något någon utav oss brukar se. Men i år var vi så illa tvungna! ;)

Det blev ingen frukost på sängen eftersom vi sov borta. Men däremot färdigserverad vid köksbordet. Det blev lite paketöppning där. Några presentkort i diverse klädbutiker.

Sedan gav O och jag oss ut på stan. Fotade några ref bilder, sprang på den mest perfekta av en ren slump. :) Vi tog en sväng in på antikvariatet.

Tog en fika på Bagdad Café.

Promenerade genom Gamla Stan. Sedan var det dags att hämta packning och ta bilen tillbaks till Enköping.
Där hemma hade vi en myskväll med god mat och mer paket öppning. Några tv-serie boxar och den mest oväntade presenten av dem alla -



- en bok jag länge gått och kikat på. Men som aldrig blivit av att jag köpt. För att sedan glömt bort. Längtar riktigt efter att få dyka ned i soffan och sätta tänderna i den. Den är på ca 1700 sidor, så jag har nog att göra ett tag.

Det är en av alla miljader anledningar till att jag älskar O som jag gör - att han är uppmärksam även på det lilla.

Ett stort tack till familj och vänner för en underbar födelsedag! :)



0 kommentarer:

Skicka en kommentar