Recent Posts

12 feb. 2010

Från hem till hem

Hemma igen och vänder från nästan 2 veckor hos O. Dagen är fullspäckad med diverse aktiviteter. Vilket också var just anledningen till att jag var tvungen att åka hit igen. Om en vecka är jag tillbaks igen, och då blir jag kvar länge! Vilket lär göra Kompis (katten) överycklig... ;) Just nu går hon och tjurar över att jag åkt.
Jag ska försöka få till någon slags resumé över veckorna som varit. Det har ju hunnits med så mycket. Det har såklart jobbats en massor. Jag har ritat bakgrunder, färgsatt och fixar med hemsidan. Men allt har ju inte bara varit jobb. Vi har hunnit med middagar med vänner, biobesök, födelsedag osv osv.

Men just nu har jag lite ont om tid. Dags för en sväng till gymmet!
Ha en underbart solig dag alla! :)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar