Recent Posts

13 feb. 2010

En alldeles vanlig annorlunda Lördag

En lång skön sovmorgon. Låg sedan kvar och drog mig i sängen med O i mobilen. Konstaterade att nattens drömmar var lika underliga som hans. För att inte tala om hur lika de varit. Spooky! :)

Temat för dagen verkade vara sammanträffanden. För samtalet efter det var oväntat men otroligt givande. Alltid trevligt med nya bekantskaper.

Resten av dagen ägnades åt städning, mindre kul. Men med en hjälpsam tonåring så gick det lättare än jag trodde. Även han insåg väl att det kan vara trevligt att ha lite städat innan gästerna kommer imorgon. Jag fyllde ju år förra helgen, men var ju då i Enköping hos O. Så nu blir det till att ha kalas här hemma också.

På tal om städning, den hade också sina underliga stunder - Blå kritor som dök upp på de underligaste ställen. Kanske någon försöker säga mig något...

Borde jag ägnat dagen åt färg i stället?! ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar