Recent Posts

18 juni 2010

En underbar överraskning!

Vaknade skönt utvilad på onsdagen efter resan upp. Vi käkade långfrukost i solen på balkongen. Planen var att jag skulle möta upp O i stan. Men precis när jag kom ur duschen och var klar så ringde det på dörren, och där stod han. Det blev en heldag på stan med massor av Chai Latte och en runda bland söders alla seriebutiker. Jag köpte några av Joann Sfars böcker medan O hittade en Tardi han faktiskt inte hade. Pure joy!

När eftermiddagen kom var vi rätt trötta i fötterna, så vi passade på att se en bio med tonåringen. Det blev Prince of Persia: The Sands of Time. Helt ok underhållning, men jag föredrar nog att spela spelet.



Kvällen avslutades med att vi handlade lite fint kött och ost i söderhallarna och begav oss hem till mig och lagade en supergod middag. Och för att inte förglömma så gjorde O en särdeles tvivelaktig kändisspotting! ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar