Recent Posts

21 sep. 2010

Att jag aldrig lär mig

Äntligen har jag fått sätta mig ned. Det har varit ett evigt farande hit och dit - en massa småärenden som att t.ex. hämta ut tågbiljetterna (de kan ju vara bra att ha) m.m. m.m.. Detta farande hit och dit varvat med en massa promenader med en liten vilde som INTE tycker om att vara själv. Och mitt i allt gick tonåringen upp i rök (fick tag på honom efter mycket om och men).

Eller föresten, det där med att få sitta ned var fel - dags att gå ned i tvättstugan. Hade en fundering på att träna i morgon, men det är bara till att glömma - min kropp vill inte vara med denna veckan. Alldeles för många nätter i sträck med otillräcklig sömn. Hade jag lyssnat på min kropp så kanske jag hade lagt märke till att ett skov var på väg. Men tydligen inte (skulle ju kunna vara därför det slog till mer än vanligt).

Men det är inte så lätt när man bor själv. Tvätt, städning och mat sköter inte sig självt. Men oj vad det hade varit skönt - ja ja ... drömma kan man alltid göra!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar