Recent Posts

7 sep. 2010

Händelser i vargtimmen

Oj, vilken natt. Hade hoppats på att natten skulle gå lika bra som sist, men såklart så uppstod komplikationer. Vid 3 tiden så vaknar jag av en viskande röst och tassande fötter. Det tar en stund innan jag inser vart jag är och att det är tonåringen som kommit smygande i natten. Han har råkat dra ut slangen en bit i sömnen. Det var bara till att kliva upp och leta reda på tejp. Försöka få tillbaka slangen på rätt höjd (återstår att se om jag lyckats) för att sedan tejpa, tejpa och tejpa. Otroligt nog var han så trött så han somnade om fort.

När jag sedan på morgonen gick in för att väcka honom så hade han lyckats snurrat sladdarna två varv runt halsen, men slangen satt i alla fall kvar på plats.

Straxt dags att åka och ta bort den. Hoppas nu bara han inte måste ha den ett dygn till på grund av nattens eskapader, men det återstår att se.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar