Recent Posts

2 sep. 2010

Dansfeber

Efter en jobbig natt så vaknade jag något trött. Och naturligtvis så hade jag morgonmöte. Det var bara till att hoppa upp och se glad ut. Vilket inte är vidare svårt i och för sig.
Mötet var givande som vanligt, skönt att få en slutsammanställning på allt. Det sorgliga var dock att det var sista gången vi sågs - den här personen har varit guld värd för oss alla under en längre tid nu. Jag vet inte hur jag i ord ska kunna tacka för all hjälp. Kan inte göra mer än att önska dig all lycka till S i ditt nya projekt!

Kände mig lite låg efter mötet, så vad kan pigga upp om inte ett pass Zumba på gymmet. Svettigt men kul - en riktig energikick! Det passet kommer garanterat att finnas med på mitt schema varje vecka. Har ni inte prövat? Gör det, ni kommer inte ångra er! :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar