Recent Posts

28 sep. 2010

Snabbresumé från Bokmässan

Bokmässan är ju som sagt över för denna gången. Det har varit många och långa dagar. Roliga och vissa stunder lite tråkiga händelser. Men på det hela har vi haft superkul. Träffat gamla vänner och mött nya bekantskaper - alltid lika trevligt. Det har hunnits med vernissage och ett antal middagar för att inte tala om alla fikastunder - kul! Det har inhandlats en hel del böcker och nej, alla fick inte plats i resväskan - precis som jag misstänkt. Tyvärr fick jag inte tag på allt jag letade efter i år. Men men, det kommer ju fler bokmässor. :)

Jag återkommer med bilder från årets äventyr lite senare. Just nu ligger jag nedbäddad i soffan med feber och förkylning. Så ni får nöja er med denna video sålänge ..

Ola hade signering i SF-bokhandelns monter på Lördagen ..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar