Recent Posts

18 aug. 2009

Mer utvilad än på länge...

Idag blev det sovmorgon utan bebisskrik. Vaknade inte ens av O´s väckarklocka. Vaknade inte ens av hejdå pussarna heller, som jag tydligen fick innan han stack till jobbet. Var nog tröttare än jag trodde. Däremot vaknade jag av en gossjuk katt! :) En lugn morgon utan stress. Höll dock på att få spelet där en stund, med både tonåringen och katten som for runt och lekte. Men de lugnade ner sig efter ett tag.

Vid lunchtid mötte vi upp O när han kom med bussen. Sedan blev det lite shopping igen. Hittade kannan från Marimekko jag letat efter. Trodde inte den skulle finnas i den här lilla staden. Men Rum 1 hade den. Blev även två svarta löpare från Linum till matbordet i vardagsrummet. Fyndhörnor tycker vi om. :)
Efter en massa diverse klädshopping och annat så tog vi en promenad till ett av mina favoritfik här i Enköping. Där var det fler som ville fika än oss. Återkommer med bild på det senare. :)

Nu luktar det gott i hela ateljén... Potatisgratäng! Bäst jag går och gör lite nytta jag med.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar