Recent Posts

1 okt. 2009

Några trötta dagar

Tröttheten efter mässan tog ut sin rätt på måndagen. Själv hade jag jätteont och låg och vilade i soffan. O kom och gjorde mig sällskap. Sedan somnade vi gott båda två framför tv:n.

Men vi har fått en hel del gjort i lägenheten också. Bokhyllan är äntligen på plats! Skönt att få undan alla högar med böcker som låg överallt. Men nu känns det plötsligt väldigt tomt i sovrummet utan alla böcker. Men känner jag mig själv rätt har de nog letat sig tillbaks snart.

Persiennen är äntligen fixad, lite nya tätningslister därtill. Så nu är inte sovrummet en igloo längre. Vore dock inte fel om hyresvärden kunde tänka sig att slå på värmen snart. Jag är liksom rätt frusen utav mig. Och O är ju inte här jämt för att hålla mig varm. ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar