Recent Posts

5 feb. 2011

Catch up!

Det har inte blivit något bloggande på några dagar. Jag har inte haft ett endaste uns av energi till att skriva här. Tonåringen genomgick ju gastroskopin på Onsdagen. Tyvärr har han inte mått något vidare efteråt. I vanliga fall brukar han aldrig må dåligt av narkosen. Men den här gången har det varit mindre roligt. Det började med två vändor till uppvaket i onsdags - låt oss hoppas att det blir sista gången vi får vara med om det igen.

Efter några dagar hemma så är han i alla fall tillbaka till sitt vanliga jag igen. Själv har min energi sinat för varje dag och slutade i en migränattack. Men i dag har jag äntligen kunnat ta tag i allt som jag inte kunnat göra de sista dagarna. Underbart!!

I dag fick bli en städdag. Tonåringen åkte i väg en sväng med sin far, så då passade jag på att träna ett pass och sedan var det bara till att plugga i min iPod i öronen och storstäda dagen lång. Kan ju vara trevligt om det ser hyfsat ut här hemma innan min födelsedag.

Nej, nu är det nog bäst jag tar och diskar upp efter middagen. Sedan blir det en välförtjänt myskväll framför tv:n ...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar