Recent Posts

15 feb. 2011

Födelsedagsfirande!

Det blev en toppenkväll med tjejerna i fredags. God mat och gott vin och massor med skratt och tjejprat såklart. Och en tonåring som mer än gärna satt och lyssnade nyfiket emellanåt, så det gällde att vakta sin tunga.

Av tjejerna fick jag en jättefin vas från Sea glasbruk. Det tackar vi för!
Misstänkte att det var någon present på gång, när både J och N börjar fråga ut mig om min favoritfärg på msn några dagar tidigare, med ungefär 1 minuts mellanrum. ;)

Vi konstaterade att det här borde vi göra oftare, men vi vet ju alla att det inte är så lätt att få till det i dagens stressade familjeliv. Vi får försöka göra så gott vi kan! Själv insåg jag hur länge sedan det var som jag kunde slappna av och ha riktigt kul. Så den här kvällen blev efter en lååååång jobbig vecka en riktig lisa för själen. Vill ha mer av det!!

Tyvärr kunde inte Ola komma till detta födelsedagsfirande heller, så nu håller vi tummarna att vi får hit honom till denna helgen i stället. Hur var det nu, hoppet är det sista som överger människan.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar