Recent Posts

2 feb. 2011

Biopsy time - igen

Lite trötta och matta efter gårdagskvällens 50 års kalas. Men kul hade vi!

I dag väntar en sjukhus dag. Tonåringen måste in för en gastroskopi. Så nu har vi "emlat" några ställen och kan bara hoppas att vi valt rätt ställen. Jobbigast just nu för tonåringen verkar vara att han varken får äta eller dricka något. Han mår alltid så illa på tom mage.

Men för att han inte skulle fuska nu på morgonen, så sa jag till honom att om han fuskar så kommer det att märkas och Då måste han göra om gastroskopin igen.

Själv känner jag mig mest stressad över hur många timmar som kommer försvinna idag bara till att sitta på sjukhuset och vänta.

Jag får helt enkelt försöka jobba lite på boken. Finns en hel del att arbeta om sedan vi bestämde tonen. Kan ju vara skönt att ha något att göra medans jag väntar. Jag vet att jag sagt det förut men jag säger det igen. Jag gillar verkligen inte sjukhus!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar