Recent Posts

17 apr. 2011

Det kryper ...

En helg i solen? Nej, det blev en helg vid ritbordet. Surt sa räven, när solen glassade utanför fönstret. Var för ovanligheternas skull barnledig lördag till söndag, så när lördag kväll kom så gjorde jag något jag sällan får möjlighet att göra. Jag åkte över till J för några koppar thé och lite tjejprat. Sweet!

Hade egentligen hoppats att Ola skulle kunnat komma ner över helgen. Men tråkigt nog så gick inte det, då jobb och annat kom i vägen. Får trösta mig med att det snart är påsk och då bär det av uppåt landet igen. Ser fram emot att få se hur Ola har inrett vårt nya sovrum.

Nu märks det att våren är här för att stanna, jag tog en halvmils promenad i skogen på sena eftermiddagen i dag och förutom alla vitsippor som har slagit ut i full blom så börjar jag redan känna av pollen. När jag sedan kom hem så fick jag dessutom plocka årets första fästing på tonåringen. I hate those little suckers!!!
Så nu kryper det på hela kroppen ... vänta nu kliar det i knävecket ... bäst jag går och kollar ...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar