Recent Posts

14 apr. 2011

Hoppas vi slipper röntgen

Ny dag - nya tag som det så fyndigt heter. I dag väntar vårdcentralen - igen tänker ni?! Ja, igen. Just nu hoppar tonåringen på kryckor, han har tydligen skadat hälen igår. Naturligtvis har skolsyster tittat och sagt något om att det kan vara allvarligt (någon kudde i hälen som spruckit.) BIG MISSTAKE! Ja ja, hon har fått igång honom och jag får ta hand om kaoset som följer.
Så nu är han hemma med mig tills vi ska vara hos läkaren vid 11. Yey! Jag hoppar av glädje - NOT!

När jag sedan lämnat honom i skolan så kan jag äntligen "get back to the drawing board". Håll nu tummarna så att inget annat kommer i vägen.

Jag ringde min favvo J eftersom min lugg hänger i ögonen och sticker - Skulle han kunna? Japp, jag blev inklämd redan i eftermiddag. Lycka - jag kan snart se igen!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar