Recent Posts

12 apr. 2011

Tänk om ...

Möte, möte, möte. Rätt less på möten vid det här laget. Men samtidigt så hoppas jag att det efter alla otaliga möten tillslut skall komma något gott ur det hela. I dag har det varit möte med en LSS-handläggare, givande som vanligt.
Är nog första gången i mitt liv som jag har stött på en myndighetsperson som säger; "Det gör inget om ansökan inte är rätt ifylld, jag ringer om det är något jag undrar." Tänk om alla myndigheter var sådana ...
Jag fick dessutom ett telefonnummer till en samordnare inom kommunen som jag ska ringa efter lunch. Har jag tur så kan även det bli ett givande samtal.

Men hur produktiva möten än är, så hade jag hellre bytt min dag mot Olas dag - han är nämligen ute och fotar. Det spelar ingen roll hur många gånger jag än slår ihop mina hälar. Jag antar att jag har fel skor eller nått - för jag är fortfarande kvar här.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar