Recent Posts

4 okt. 2010

Hemma igen

Hemma i stan igen efter en långhelg i ateljén med O. Massor med mys och film som vanligt. Vi såg bland annat "The Men Who Stare at Goats", Kick-Ass och Clash of the Titans (av dem var det bara The men who stare ... som var något värt att se).

Naturligtvis har vi även hunnit med en massa goda middagar (utom den på Sarajevo som var den sämsta jag ätit ute på länge.) Kul att få träffa I och G igen, det var inte igår.

Det blev även en sväng till museet med svärmor för att se på nya utställningen - lika kul som vanligt. Äh, som ni hör har vi hunnit med en hel del. Så förhoppningvis har jag nu bunkrat upp lite energi så jag klarar mig dessa kommande mörka höstdagar.

Tanken för dagen var att jag skulle jobbat vidare med att piffa till lite gammalt med lite nytt. Men dagen har varit fullt av andra måsten att ta tag i tyvärr. Shit happens, typ. Det kommer en ny dag i morgon :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar