Recent Posts

26 okt. 2010

Jag tog beslutet!

Efter en tid med mycket grubblande och ångest. För att inte tala om alla jag pratat och bollat med i frågan (tack underbara ni, ni vet vilka ni är!), allt för att kolla så jag inte missat någon infallsvinkel - så tog jag beslutet.
Jag tog det, det är mitt val och jag känner att jag kan stå för det, vilket känns skönt för det var viktigt för mig. Som jag nämnde tidigare så finns det ingen annan än jag som kunde göra valet åt mig.

Därmed inte sagt att det var ett enkelt beslut att ta, utan tvekan är det hittills mitt livs svåraste val. Jag vet inte än om det är rätt beslut jag nu tagit, jag önskar verkligen jag visste, det hade gjort allt så mycket enklare - men det är något som endast framtiden kan utvisa. So be it!
Men jag hoppas hoppas verkligen innerligt att det är rätt!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar