Recent Posts

26 mars 2011

Jag älskar Ola! Mm ... Japp, det gör jag!

Vilken vårdag vi har i dag. Det blev en timmes rask promenad även denna morgon, trots bara 2 plusgrader. Men solen värmde gott ändå. Och som vanligt så otroligt vackra omgivningar ...


Efter det blev det en tur till affären där sötaste J mötte upp för några minuters tjejbubbel. När våra vägar sedan skiljdes åt så tänkte jag ta en snabbvända till IKEA för att köpa en sladd jag glömde köpa sist. Och hur tänkte jag då? IKEA på en lördag? Vansinne - det gör jag aldrig om!

Nu gick det ju ändå hyfsat snabbt, och för en gångs skull kom jag ihåg att köpa ny skrivbordsstol till tonåringen. Hans har gått sönder - precis som alla hans saker gör.

Tonåringen blev superlycklig - men blev jag det? Jodå, om jag bara hade lyckats köpa rätt sladd så. Och nej, jag åker inte tillbaks till IKEA. Inte i dag!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar