Recent Posts

15 mars 2011

The one

Lite passande att gårdagens bild var på ett beslag. För det är just vad min dag har gått ut på - jag har åkt runt och letat efter det "rätta" beslaget. Ni som känner mig förstår ju att det naturligtvis var till huset - huset som snart står klart för försäljning. Mitt hus - som jag kommer att sakna fast det aldrig riktigt hann bli mitt.

Hur som helst, jag var ute efter beslag med "funkiskänsla", men det visade sig vara betydligt svårare än jag tänkt. Men skam den som ger sig, på ställe nr tre hittade jag det tillslut. Men naturligtvis hade de bara fyra stycken inne och jag behöver sex - kan ju vara bra att ha, om man nu vill kunna öppna alla dörrar, så det var bara till att be dem ta hem fler.
Ölandsstenen till hallen inhandlades igår, så otroligt vacker. Nej, det är nog bäst jag slutar rabbla om de senaste inköpen till huset, innan jag grottar in mig helt på inredningsdetaljer som jag aldrig kommer få leva med. Det är bara till att återigen konstatera...
Livet blir inte alltid som man tänkt sig - det blir ibland helt annorlunda.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar