Recent Posts

10 sep. 2009

Borde vara supertrött

Så uppe igen efter ännu en sömnlös natt. Vet inte riktigt vad min kropp håller på med. Men eftersom den uppenbarligen inte mår bra så får jag nog skippa träningen idag. Höll på att rasa ihop helt efter träningen igår. Blev först alldeles matt och efter någon timme, feber och frossa. Sedan låg jag helt utslagen resten av dagen.

Mitt i allt skickade jag en gratualtionsblomma till O. Ett under att den kom fram, med tanke på hur luddig jag var i huvudet. :)

Vid 21-tiden mådde jag plötsligt helt ok igen och febern var borta. Så antagligen ingen förkylning. Vet att jag kan få feber och frossa om kroppen anser sig överansträngd. Vilket kanske inte är så konstigt med tanke på hur lite sömn jag har haft sista tiden. Och inatt blev det bara 3 timmar. Men sällskapet var trevligt så länge det varade. ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar