Recent Posts

23 sep. 2009

Fått en massor gjort

Idag har varit en fixar dag. Vaknade med ont i halsen, hoppas det inte blir värre innan fredag bara. Det lär jag nog märka om inte annat.

Har hunnit med lite shopping. Nya nudie jeans, och några nya toppar. Jeansen var så grymt sköna, så jag misstänker att de lär bli nya favoriterna. :) Hittade fortfarande inga skor. Bara till att leta vidare. Om jag nu någonsin kommer hitta det jag vill ha.

Sedan har jag tvättat bilen... Den blev inte ren. Men jag klagade lite så jag fick en ny gratistvätt. Men jag misstänker att jag kommer behöva köra en handtvätt dess emellan. Sen kanske bilen t.o.m. kan se ren ut efteråt!

Nu känner jag mig trött och lite småfebrig, så det blir till att ta det lugnt resten av dagen och mysa i soffan med en kopp thé.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar