Recent Posts

7 sep. 2009

Måndag i trötthetens tecken

Trött efter ännu en natt med för lite sömn. Lyckades ta igen några timmar på förmiddagen. Somnade av ren utmattning och nu känner jag mig mest matt. Har i all fall fått lite gjort. Varit och handlat. Och nyss var målaren här och fixade till golvlisterna. Nu ser det betydligt snyggare ut.

Fick låna en dvd-spelare av O för ett år sedan. Den har inte gjort annat än att hacka och krångla. För att i lördagskväll ge upp helt, mitt i en film såklart. Så igår blev det till att åka och köpa en ny. Skönt att kunna slänga i en disc och slippa allt krångel som var förut. Sweet!

Nu ska jag ta och krypa ihop i soffen en stund under en filt och samla lite kraft, så jag orkar köra tonåringen till sin träning vid fem.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar