Recent Posts

24 sep. 2009

Inte långt kvar nu...

Ännu en dag med massor att hinna med. Blev ett yogapass i morse som vanligt. Var sedan ut på stan en sväng för att fixa det sista jag inte hann med igår.
Känner inte av halsen alls idag, utan bara lite frusen. Fast å andra sidan så är jag alltid frusen. Så det är mindre konstigt när jag tänker efter. :)

Resten av dagen blir lugn. Måste bara plocka i ordning här hemma. Alltid skönt att komma hem till ett nystädat hem när man varit iväg någonstans. Packa kan ju vara bra att göra också innan jag åker, för det lär jag inte hinna på morgonen. Det är ju dags för årets bokmässa i morgon. Och det bästa av allt med hela helgen... att få träffa O igen såklart!

Får bara inte glömma se till att tonåringen har sitt packat också INNAN i morgon. Han åker ju till sin far över helgen. Att låta honom packa på morgonen brukar bara resultera i katastrof. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar