Recent Posts

20 jan. 2011

Färgernas fördärv

I dag har jag haft sällskap av den vandrande ryamattan och hans vänner. Jag kom dock att upptäcka en sak som jag hade förträngt.
Jo, när man färgsätter så finns det vissa saker som kan bli fruktansvärt tråkiga efter ett tag. I förra boken var det "böckerna" som tog priset.
Nu? Ja, låt oss säga såhär ... Jag tyckte inte om sjukhus innan och den åsikten har definitivt inte blivit positivare. Misstänker att det hela kommer att sluta med att jag går omvägar bara jag ser ett sjukhus i framtiden.

9 kommentarer:

Ola sa...

Men det gör du ju redan.

Anna sa...

Ja du älskling om någon borde ju veta. ;) Eller hur var det nu - jag vet någon som borde gå till läkaren och det är inte jag!

Ola sa...

mmm fast å andra sidan så hänger du ganska ofta på akuten. jag ändrar mej, du borde hålla dej ifrån sjukhus! jag kan lära dej :)

Anna sa...

Nähä, det är bara när jag är hos dig jag alltid hamnar på akuten. Inte mitt fel! :)

Ola sa...

inte alls??? hur var det nu doktorn sa... om man är ljus så ska man inte sitta i solen hela tiden, och man måste dricka mycket vatten.

Anna sa...

Ehh, nej så hemskt! Jag tror jag fick ett plötsligt kortvarit synfel. Jag kan inte se vad du skriver. ;P

Ola sa...

så bra att det är kortvarigt då, för då kan du ju snart läsa vad jag skrev förut.

Anna sa...

Nu förstår jag faktiskt inte alls vad du talar om?! *snurrar sitt blonda hår runt fingret*

Kompis sa...

Kampanjledare kompis säger:
Seinfeld, tacos, fika, natugglande, kuttrasju, babbel, frukost!

Skicka en kommentar