Recent Posts

9 jan. 2011

Snart är helgen över

Jag vet att det varit lite si så där med bloggandet nu under julledigheten. Ska försöka bättra mig. Ola, kom med den skogstokiga idén att han kunde skriva ännu ett blogginlägg åt mig. Men jag vet inte det jag. Tycker nog det räcker med hans förra tilltag. :)

Har nu varit i Stockholm sedan i går för att fixa lite ärenden. I morgon bär det dock av hem till ateljén och en väntande Ola igen. Ja jag vet, det är ett evigt farande fram och tillbaks - någon måste ju underhålla bensinindustrin, så varför inte jag.

På tal om att fara och flänga. I morgon kväll blir det även en vända till Bålsta då Ola inviger Mus Mouse Maus utställningen. För er som inte har sett utställningen så föreslår jag att ni beger er dit den 27 januari i stället - på minnesdagen av förintelsen. Då kommer det dessutom att vara en föreläsning av en av förintelsens överlevare.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hem?

Anna sa...

Har du aldrig haft flera hem? ;)

Ola sa...

bättre flera hem än hemlös :)

Skicka en kommentar