Recent Posts

29 jan. 2011

Quelle Surprise

Ibland lämnar även jag lägenheten och med det även Theo. I dag var en sådan dag. Var tvungen att göra ett avbrott för att bege mig till Elgiganten för att köpa en sladd jag inte kunde hitta. En sladd för att koppla ihop dator med skrivare kan ju underlätta, ja om man nu vill skriva ut något det vill säga. Rätt skönt att slippa faktiskt. Men tonåringen höll visst inte med.

Att göra detta val att åka till ett handelscentrum på en lördagseftermiddag och som dessutom är en lördag efter löning. Ja, det visade sig vara en mindre bra idé. Men nöden har ingen lag som man så fint brukar säga.

Nåväl, jag ska komma till sak. När jag väl äntrade butiken hände något. Först hittade jag sladden och efter det ... Jag hittade färg - jag köpte något i färg. Ni som känner mig inser hur stort detta är. Nej, jag lovar! Det var varken svart eller vitt eller någon annan naturfärg.

Titta här får ni se ...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar