Recent Posts

21 maj 2010

Definitivt inte mjukglass idag!

Vaknade efter en jobbig natt - ont ont ont! Men en varm dusch hjälpte i alla fall lite. Efter några snabba samtal på morgonen ordnades ett blixtinkallat möte. Efter mötet var det inte bara jag som var upprörd, vilket kändes skönt. För då vet jag att jag inte överreagerade - som man som förälder lätt gör ibland. Ett återkoppling senare under dagen lämnade besked om att den det berörde blivit tillsagd. Sweet!

Men tyvärr sitter känslan kvar i mig mot personen i fråga. Jag vet att hon gjorde vad hon trodde var bra. Men hon glömde att använda sin hjärna innan. Så hon lyckades förstöra mer än att hjälpa till. Hur länge jag i förlängningen får lida utav det får tiden utvisa.

En joggingtur på några kilometer och ett corepass senare så var mitt humör tillbaka där det ska vara. Det är ju äntligen fredag så hur kan man inte vara glad! :)

Dags för Tacos och myskväll med tonåringen!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar