Recent Posts

27 maj 2010

Inte lätt att vara blond ... #5

Min dator har strulat extremt mycket sista tiden. Misstänker att fläkten inte fungerar som den ska, då datorn lätt blir överhettad och stänger av.

Anyhows, härom dagen så sitter jag i telefon med O och har precis startat om min dator. Jag får upp skrivbordet men muspekarn vägrar att röra på sig - precis så som den brukar göra ibland när min dator hänger sig. Så jag beklagar mig lite och bootar om. Muspekarn vägrar fortfarande att röra på sig. Är precis på väg att boota om igen, då jag ser att sladden till musen inte sitter i. (Hade glömt att sätta i den efter att jag tagit ur batteriet på datorn för att bara köra på strömkabeln.) Smart! - Not!

Dagen idag blir rätt lugn, bara städning och träning på schemat och sist men inte minst operation övertala O, att han ska installera msn på sin dator. :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar