Recent Posts

10 maj 2010

Full med energi

Har varit full rulle sedan i morse, med en massa med ärenden att fixa. Har hunnit handla, skjutsa tonåringen, hämta ritningar m.m. m.m. Trodde aldrig farandet skulle ta slut. Känns inte som om jag har gjort annat än farit och flängt i dag.

Och plötsligt mitt i allt, så kände jag hur min kropp skrek efter träning. Något som man då absolut måste göra något åt. Så med en snabb titt på klockan, och med lite logistik så lyckades jag få tag på en bil att låna. (Min egen hade jag naturligtvis lånat ut.) Så då löste sig det med. Sweet! Gotta love Core!

Ibland blir inte saker som man planerar. Den här dagen blev inte alls som jag planerat. Det var tänkt att jag i lugn och ro skulle fått några sidor skrivna i dag. Men men, ingen panik på taket. Det finns fler ju dagar i veckan. ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar