Recent Posts

25 maj 2010

Från kaos till lugn

Slutet av förra veckan var smått kaosartad. Ok, det var lite överdrivet. Men rörigt var det med mycket känslor i omlopp hos mig och många andra i min omgivning. Jag gjorde valet att gå själv på gårdagens möte, vilket inte möttes med helt blida ögon. Men att ta med tonåringen på något, som snarare hade gjort att han tagit 7 steg tillbaka av alla framsteg han lyckats ta - syntes sedvanligt korkat. Han var uppskruvad som det var redan efter torsdagens incident. Enough is enough, helt enkelt.

Hela helgen har ägnats åt att "grunda". Bland annat såg jag till att det blev en halvdagstur på islandshäst. Något han tycker är superkul. De hade dessutom vädret med sig, så han var både trött och glad när de kom tillbaka. Och själv fick jag några timmars trevligt sällskap av A och M under tiden. Gissa någon som sov gott den natten. Skönt!

Lill vilden körde vi iväg till sin syster i lördags, ska bli spännande att höra hur han trivs där. Men lite tomt är det.

Så helgen i sin helthet blev riktigt kul trots allt som hände förra veckan, och vädret det har ju varit alldeles underbart! :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar